dinsdag 21 november 2017

Elfenhuisje


Hallo lieve lezers,

Van het weekend was ik een weekendje weg met een aantal gezellige buren.
Omdat het weer niet helemaal mee zou zitten had ik wat klei en jampotjes meegenomen.
Toen ik aankondigde wat ik wilde gaan doen, waren er ook meteen 8 kids en 3 volwassenen enthousiast.
We hebben heerlijk gezellig gefröbeld. En de resultaten zijn geweldig!!
Zelf ben ik thuis nog even verder gegaan, en ik denk dat er nog wel een paar bij gaan komen.


Het resultaat na een middagje hard werken.


Even een fotootje als de lichtjes branden.

Mijn huisje, thuis nog even mee verder gegaan.

Eindresultaat.

Het idee?  Kijk hier!


Benodigdheden:
Aan de lucht drogende kinderklei (Creall)
Jampotje
Aluminiumfolie (binnenkant dak)
Schilderstape (om de folie aan de deksel te bevestigen)
Spatels
Beetje water (om de klei soepel te houden en delen aan elkaar te plakken)
Acrylverf & penselen
Nep waxinelichtje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten