zaterdag 7 april 2018

Jubileumjaar in Bronsklei


Hallo lieve bloggers,

Ooit geïnspireerd door een mooie hanger van Cristina Leonard heb ik deze hanger gemaakt in bronsklei.
En op mijn beurt heb ik weer cursisten mogen inspireren een mooi sieraad te maken in de workshops die ik aanbied.

Vorige maand heb ik een workshop gegeven aan een cursist die de jubileumjaren van haar huwelijk tastbaar wil maken in diverse materialen, passend bij het huwelijksjaar.

Dit jaar is ze acht jaar getrouwd. En brons staat voor acht jaar huwelijk.
Hoe mooi is deze gedachte en de aanleiding voor een leuke workshop bronsklei!

Werkstuk cursist

Mijn inspiratiebron: Cristina Leonard

Mocht je je afvragen, waarom een kikker of waarom een schaapje? Ik heb iets met kikkers en mijn cursist iets met schaapjes 😄

Lijkt het je ook leuk om je jubileumjaar in een workshop symbolisch weer te geven?
Denk dan ook aan koper bij 12,5 jaar en zilver bij 25 jaar.

Interesse in een workshop? Kijk dan eens op mijn website: www.yustisdesign.nl
Materialen en gereedschappen
Prometheus Bronsklei 100 Gram
Art Clay Plastic Kleiroller
Art Clay Plastic Strips 1,5 mm 2 Stuks
Art Clay Plastic Strips 1 mm 2 Stuks
Pickling Poeder 150 gram milieuvriendelijk
Art Clay Roestvrijstalen Polijstborstel Langharig
Art Clay Schuurpad 320-600 Grof / Super Fijn
Art Clay Schuurpad paars 800-1000 medium
Art Clay Schuurpad groen 1200-1500 fijn
Stempels
Uitstekers
Nep patina uit een potje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten