maandag 3 november 2014

Carved Beads



Hallo lieve lezers,

Op het Blog van Craftliners waar ik voor schrijf, is er elke maand een Challenge waarin lezers worden uitgedaagd zelf een mooie creatie te maken. Hiermee kan er kans gemaakt worden op mooie pijzen  in de vorm van creatieve materialen.
Geïnspireerd door de sieraden van Genevieve Williamson  heb in de Challenge van juni op het blog van Craftliners mijn ketting gepost.
Ik ben zelf nog steeds blij met het resultaat en daarom plaats ik deze ketting nog even op mijn persoonlijke blog.
Genevieve heeft ook een pinterest pagina, erg inspirerend!!

Ik heb mijn kralen met de kleuren groen, violet en blauw met Cernit Glamour gemaakt. Ik heb de kleuren los van elkaar gebruikt, maar soms ook met elkaar gemixt. 

Met de Makin’s Clay Clay Texture set heb ik structuur in de kralen aangebracht. 

Na het afbakken heb ik ze zwart gemaakt met acrylverf. Vervolgens heb ik de kralen geschuurd. De acrylverf blijft hierdoor alleen in de diepere gedeeltes zitten. Sommige kralen heb eerst zwart gemaakt en daarna heb ik met een mesje kleine plakjes weggesneden/geschild.
Tot slot heb ik een aantal kralen met een beetje witte acrylverf bewerkt








Geen opmerkingen:

Een reactie posten